Portal Nextcloud: İsviçre Çakısı Uzaktan Çalışma Araçları (PC ve Mobil İçin)

Hoşgeldiniz <3

DevOtağ is a developer platform with a number of enhancements shared for various Android devices. Become a member and benefit from the contents!

DevOtağ, çeşitli Android cihazlar için birtakım geliştirmeler paylaşılan bir geliştirici platformudur. Üye olun ve içeriklerden faydalanın!

Şimdi, Bir Dakikada Kayıt Olun!

AcikVeOzgurFOSS

Moderatör
Staff member
Moderatör
Messages
54
Likes
113
#1
Uzaktan çalışma kültürü, kodlama, grafik ve diğer BT ile ilgili alanlarda son birkaç yıldır giderek yaygınlaşıyor. Ancak son günlerde giderek iyice yaygınlaşan koronavirüs salgını pekçok alandaki farklı şirketlerinde uzaktan çalışmasını iş sağlığı açısından zorunlu hale getirdi.

Piyasasa evden çalışmak ve işletmenize yardımcı olmak için birçok farklı araç var. Ancak bunlar belirli alanlar ile sınırlı.

İyticanız olan tüm alanlarda ortak çalışan kombine bir araç kullanmak istemezmiydiniz ?

Nextcloud Hub: Uzaktan Çalışmak İçin Gerekli Araçlar Paketi

Nextcloud, Dropbox gibi kişisel kullanım için dosyaları, fotoğrafları ve videoları depolamak için kullanılabilen açık kaynaklı bir yazılımdır. Ancak bu, özel bir bulut hizmetinden çok daha fazlasıdır.

Nextcloud'da birden fazla kullanıcı ekleyebilir ve bunu dosyaları gerçek zamanlı olarak düzenlemek, kullanıcılarla sohbet etmek, takvimleri yönetmek, görevleri atamak ve yönetmek ve daha fazlası için bir işbirliği platformuna dönüştürebilirsiniz.

Nextcloud'un temel özellikleri
Nextcloud'un temel özelliklerini vurgulamama izin verin:

Dosyaları senkronize edin ve paylaşın

Nextcloud Dosyaları

Kullanıcı gruplarına göre çalışma alanları oluşturabilir ve bu klasörlerdeki dosyaları paylaşabilirsiniz. Kullanıcılar özel dosyalar ve klasörler oluşturabilir ve bunları dahili veya harici olarak seçilen kullanıcılarla paylaşabilir (izin veriliyorsa). Dosyaları salt okunur modda da kilitleyebilirsiniz.

Ayrıca, dosyaları adlarına veya etiketlerine göre aramanızı sağlayan çok güçlü bir arama özelliğine de sahiptir.

Yerleşik markdown editörü sayesinde metin dosyaları gerçek zamanlı olarak düzenlenebilir. Dokümanların, elektronik tabloların ve sunumların gerçek zamanlı olarak düzenlenmesine izin vermek için OnlyOffice veya Collabora'yı kullanabilirsiniz.

Değişiklikleri kolayca geri alabilmeniz için dosyalar için sürüm kontrolü de vardır.

Metin sohbet, Sesli Sohbet, görüntülü sohbet ve Web toplantıları

Nextcloud Görüntülü Arama

NextCloud Talk ile metin mesajları, sesli aramalar, görüntülü aramalar ve web toplantıları için Grup görüşmeleri yaparak diğer kullanıcılarla etkileşime geçebilirsiniz. Ayrıca video görüşmeleri sırasında toplantı tutanaklarını alabilir ve sunumlar için ekranınızı paylaşabilirsiniz. Her zaman bağlı kalmak için bir mobil uygulama da vardır.

Ayrıca, belirli bir konuyla ilgili üyeler arasında iletişim kurmak için Slack benzeri kanallar (çevreler olarak bilinir) oluşturabilirsiniz.

Takvim, Rehber Ve Posta

Nextcloud Takvim

Kuruluşunuzun tüm kişilerini yönetebilir, bölümlere göre gruplara ayırabilirsiniz.

Takvim ile, birisinin ne zaman boş olduğunu veya Outlook'ta yaptığınız gibi hangi toplantıların gerçekleştiğini görebilirsiniz.

Ayrıca Posta özelliğini kullanabilir ve e-postaları Nextcloud arayüzünde kullanmak için diğer sağlayıcılardan içe aktarabilirsiniz.

Deck ile Kanban proje yönetimi


Trello ve Jira gibi, çeşitli projeler için panolar oluşturabilirsiniz. Her görev için kartlar oluşturabilir, bunları kullanıcılara atayabilir ve görevin durumuna bağlı olarak liste arasında taşıyabilirsiniz. Projelerinizi Kanban tarzında yönetmek panoları nasıl oluşturduğunuza bağlı.

Nextcloud'dan daha fazlasını elde etmek için birçok eklenti

Şifre Yöneticisi

Nextcloud ayrıca birkaç eklentiye (uygulamalar olarakda adlandırılır) sahiptir. Bazıları Nextcloud ekipleri tarafından geliştirilirken, bazıları üçüncü taraf geliştiriciler tarafından oluşturulur. Nextcloud'un özelliklerini genişletmek için bunları kullanabilirsiniz.

Örneğin, Feedly tarzı bir feed okuyucu ekleyebilir ve çeşitli kaynaklardan haberleri okuyabilirsiniz. Benzer şekilde, Paswords eklentisi netxcloud'u bir şifre yöneticisi olarak kullanmanıza izin verir. Ortak şifreleri diğer Nextcloud kullanıcılarıyla bile paylaşabilirsiniz.

Tüm eklentileri keşfetmek için resmi sitesini ziyaret et. Ayrıca, bir uygulamayı kullanıp kullanmamanız gerektiğine karar vermenize yardımcı olacak uygulama derecelendirmelerini de görebilirsiniz.

Daha birçok özellik
Tüm özellikleri burada özetleyeyim:

  • Verilerinize kendi sunucularınızda da sahip olmanızı sağlayan açık kaynaklı yazılım
  • Office belgelerini başkalarıyla birlikte sorunsuz bir şekilde düzenleyin
  • Kuruluşunuzun diğer üyeleriyle iletişim kurun ve sesli ve görüntülü görüşme yapın ve web toplantıları düzenleyin.
  • Takvim, toplantı rezervasyonu yapmanıza, toplantılar için yoğun görünüm ve kaynak ayırma ve daha fazlasını yapmanızı sağlar.
  • Kullanıcıları yerel olarak yönetin veya LDAP / Active Directory, Kerberos ve Shibboleth / SAML 2.0 ve daha fazlası aracılığıyla kimlik doğrulayın
  • Güçlü dosya erişim kontrolü, çok katmanlı şifreleme, makine öğrenimi tabanlı kimlik doğrulama koruması ve gelişmiş fidye yazılımı kurtarma özellikleriyle verileri koruyun
  • FTP, Windows Ağ Sürücüleri, SharePoint, Nesne Depolama ve Samba paylaşımları gibi mevcut depolama silolarına Nextcloud aracılığıyla sorunsuz bir şekilde erişin.
  • Otomasyon: belgeleri Pdf'lere otomatik olarak dönüştürün, sohbet odalarına mesaj gönderin ve daha fazlasını yapın!
  • Yerleşik ONLYOFFİCE, Microsoft Office belgelerinin ortak düzenlemesini herkes için erişilebilir hale getirir.
  • Kullanıcılar Nextcloud'un masaüstü ve mobil uygulamalarını yükleyebilir veya nextcloud hizmetlerini sadece bir web tarayıcısında kullanabilir.
Nextcloud nasıl satın alınır?
NextCloud ücretsiz ve açık kaynak kodlu bir yazılımdır. İndirebilir ve kendi sunucunuzada yükleyebilirsiniz.

Birkaç dakika içinde yepyeni bir Linux sunucusu dağıtmanıza izin veren Linode veya DigitalOcean gibi bulut sunucu sağlayıcılarını kullanabilirsiniz. Ve sonra Nextcloud'u yüklemek için Docker'ı kullanabilirsiniz.

Bunu yapmak istemiyorsanız, size yapılandırılmış Nextcloud örneği sağlayan Nextcloud ortaklarından birine kayıt olabilirsiniz. Bazı sağlayıcılar denemek için birkaç GB ücretsiz depolama alanı sağlıyor.

Nextcloud ayrıca Nextcloud ekibinin kullanıcılar için her şeyi ele aldığı ve premium destek sağladığı bir kurumsal plana sahiptir. Fiyatlarını buradan kontrol edebilirsiniz .

Nextcloud'u kullanmaya karar verirseniz, tüm özelliklerini keşfetmek için belgelerine veya topluluk forumuna başvurmalısınız.

Sonuç
Tüm dünya Koronavirüs salgını ile mücadele ettiğinden, Nextcloud gibi bir çözüm kullanmak sizin ve kuruluşunuz için evden çalışma konusunda yararlı olabilir.

Bizi Telegram kanalımızdan takip edin
Diğer yazılarımızı okumak için tıklayın
 
Top
Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
"